Организацијом пријема грађана директор Вучић је пружио прилику грађанима Прокупља и околине да у непосредној комуникацији покушају да дођу до решавања њихових комуналних проблема, кажу у саопштењу које је прослеђено медијима.
-Данас смо овим пријемом по први пут отворили врата заинтересованим суграђанима, како би чули њихове проблеме и покушали да на што ефикаснији начин дођемо до квалитетног решења, које је у интересу свих заинтересованих страна. Моја жеља је да се што пре упознам са проблемима које муче наше суграђане и док са тимом својих сарадника радимо на побољшању организације свих процеса у Предузећу, желим да се и на овај начин укључим и лично допринесем решавању проблема наших суграђана. Овакав вид комуникације са суграђанима, само је један у низу наших предстојећих активности, како би се успоставио што бољи контакт са корисницима, у циљу неопходног стицања поверења и ефикасности у решавању комуналних проблема- казао је Вучић.
Додаје да је план је да у ту сврху ускоро покрене званична интернет страница Предузећа, на којој ће корисници перманентно моћи да се информишу о активностима Предузећа.
-Жеља нам је да корисници буду редовно информисани о нашим активностима, у чему свакако очекујем помоћ од представника медија у Прокупљу, са којима ћемо имати сталну и верујем успешну сарадњу. ЈКП ‘’Градски водовод’’ Прокупље је симболички данас отворио врата својим корисницима, а пракса отворености у раду и ефикасности запослених, биће нешто на чему ће радити сви у овом Предузећу- изјавио је Вучић-
Из Градског водовода напомињу да ће пријем грађана бити организован једном месечно или у складу са исказаним потребама корисника.